Heart & Slash


ジャンル
3D アクション
種類
体験版(デモ)
料金
無料
サイズ
223.7 MB
更新日
2015-02-20


Heart & Slash ダウンロード

人間は長いなくなっていると、すべてのことに変わりはセットアップ彼らのマスターによって多くの年齢層も前の動きを通して作業し、マシンです。彼らの唯一の優先順位は、すべてがすべて見てロボットのリーダー品質保証システム(カッシー)の監督の下で、無名の標準化プロトコルに準拠して保証することである。
しかし、すべてのロボットが同じである。たぶん、誤配線した結果、いくつかの適合性に抵抗し、自分のアイデンティティを見つけるために、自分自身のために立って喜んである。

この荒涼とした活気がない世界はそれをカットしていません。あなたが心であり、あなたはMORE.Youは誰もがあなたから離れて見ないあえてれるようにユニークで颯爽になりたいたい。

あなたは愛されたい...

ハート&スラッシュはベヨネッタ、ロックマンとADOMにより等分に触発ローグライク要素、と速いペースで騒々しくけんかです。また、プレイングゲームは、すべての喜びだったゲーマー、として私たちの前の年に先祖返りである...

個人的なパートタイムプロジェクト(ここで開発プロセスに従うことができます)、ハート&スラッシュが当初意図したよりも大きなものに成長しましたとしてスタートしました。 1人のプロジェクトから、それはすぐに大きなチームはそれをそれがために値するゲームを作るために必要であることが明らかになった。

ダイ、再試行してください。ハート&スラッシュは簡単なゲームではありません。しかし、ロボットは簡単に、無期限にクローン化することができるようには問題はありません死ぬ。あなたは新しいゲームを起動するたびに、あなたを介して戦うのレベル、および、収集アイテムや武器は、変更されます。
ゲームシステムの思い出をもたらすユニークなアートスタイルがいなくなって久しい。
ゲームが再生する方法が変更されます75種類の武器と60種類の体の部分を使って戦う。テレポートは、時間を止めジェットパック、壁ジャンプで飛ぶので、上の敵の弱点を発見し、。ゲームを変えるに些細からは、さまざまな組み合わせの数千を試すことができます。

ゲームはほとんどないダウンタイムを持つことになります。レベルが短く、残忍であり、ゲームは、成功した実行で、あまりにもあなたの時間に課税すべきではない(あなたは正常に実行をすることができるかどうかは別の問題です)。ハート&スラッシュは、新たな挑戦的なプレーヤーの何かを提供することを目指しています。最終的には、ハート&スラッシュを再生すると、一つのシステムを習得に関するものではありません。その代わりに、それはあなたが与えられているものに適応することができるという、それを最大限にすることについてです。

Heart & Slash


Humans are long gone and all that remains are machines, working through the motions set-up by their masters many ages ago. Their sole priority is to ensure everything complies with the obscure standardization protocol, under the supervision of the all-seeing robot leader Quality Assurance System (QuAsSy).
But not all robots are the same. Maybe a result of faulty wiring, there are some willing to stand for themselves, to resist conformity and find their identity.

This bleak lifeless world doesn't cut it. You are Heart and you want MORE.You want to become so unique and dashing that nobody will dare look away from you.

YOU WANT TO BE LOVED...

HEART&SLASH is a fast paced brawler with roguelike elements, inspired in equal parts by Bayonetta, Megaman and ADOM. It is also a throwback to our earlier years as gamers, when playing games was all joy...

Started as a personal part-time project (you can follow the development process here), Heart&Slash has grown into something bigger than initially intended. From a one-man project, it soon became clear that a bigger team is required to make it the game it deserves to be.

Die and try again. Heart&Slash is not an easy game. But dying shouldn't matter as robots can be easily and indefinitely cloned. Every time you start a new game, the levels you fight through, and the items or weapons you collect, will change.
A unique art style that will bring back the memories of game systems long gone.
Fight using 75 different weapons and 60 different body parts that will change the way the game plays. Teleport, stop time, fly with a jetpack, wall-jump, discover enemy weaknesses and so on. From the trivial to the game-changing, you can try thousands of different combinations.

The game will have almost no downtime. Levels are short and brutal, and the game, in a successful run, should not be too taxing on your time (whether you will ever be able to make a successful run is another matter). Heart&Slash aims to offer the player something new and challenging. Ultimately, playing Heart&Slash is not about mastering one system. Instead, it’s about being able to adapt to what you are given and making the best out of it.

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