Escape: Sierra Leone


ジャンル
3D アクション シューティング
種類
体験版(デモ)
料金
無料
サイズ
2661.8 MB
更新日
2014-10-27


Escape: Sierra Leone ダウンロード

エスケープ:シエラレオネゲームが完全に自由の周りと活気に満ちた生きている世界との相互作用に焦点を当てているクライエンジン3で作成した探査とサバイバルゲームです。それは、シエラレオネ沖、実生活バナナ島のチェーンオフに緩く基づいて、島のチェーンで行われます。 、探検戦い、生き残るから脱出する地形の約21平方キロメートルで。あなたはそれらのあなた次第ですを取得、ない武器、ない物資、どこへ行くの無いアイデアで始まります。ゲームプレイとスタイルが緩くMODエスケープのオフに基づいてされようとしている:あなたが希望する場合パラダイスCrysisの1のために、あなたは、ここにそれをチェックアウトすることができます。

1997内戦中に設定され、主な拮抗薬は、革命統一戦線、政府に反逆悪名高いグループです。あなたは、現実の生活"バナナ諸島」のオフ緩く基づいて、島のチェーンで遊ぶ。 RUFは、これらの島々を占領し、誰が、彼らができる募集し、以前の住民をクリア忙しいです、そして殺害は、maiming、またはそれらができないそれらを拷問している。

あなたが島を脱出しようと民間人としてプレー。ゲーム全体を通して、あなたは最終的に、あなたのエスケープを作るにつながる選択肢のシリーズを作ることを余儀なくされている。あなたはすべてがフィナーレで再生する方法に影響を持つことができ、他の人と対話する方法に、あなたの未遂脱出にアプローチする方法に至るまで。ゲームは完全に開放されて、あなたは、単にエスケープを超えて「クエスト」や「目標」を与えられたことはありません。あなたが誰かを助けるために頼まれているゲーム中の出会いがあるかもしれませんが、これらは、あなたが彼らの要求を満たす、または単に無視し、それらを、またはご希望の場合でも、それらを殺すことができ、完全に開いています。

少なくとも三つの脱出方法、およびあなたがゲーム全体で行う選択によって影響を受ける12の異なる語尾の最小値、があるように起こっている。これらの数字はいずれも、開発が進むにつれて上昇する可能性がある。ゲームプレイは、一人称視点からなり、そこに基本的な在庫システムになりますし、あなたがプレイするように武器、食料、応急処置、およびその他の項目を収集することができます。戦闘はかなり現実的かつ非常に残酷になります。私は適切なアニメーションやNPCのとPCの両方のためのサウンドエフェクトを持つ創傷システムを持っていることを望んでいます。

主な特長:
AK-47のバナナから、あなたが生き残るために必要物資のための島全体を-Scavenge。いいえ目に見えない壁んや余分なローディング画面。
あなたは卑劣なタイプなら悪質かつ現実的な戦闘で-Engage...またはは、ない。
シンプルで直感的な4スロット在庫システムを-Using、アイテムがあなたのプレイスタイルに基づいて、あなたに保つために一生懸命電話をかける。
-Deathは、病気、脱水、飢餓、車がクラッシュし、野生動物を避けるため、弾丸よりも形で来て、コースが下がるの。
様々な強み、風、雷と雷の雨を含ん気象システムと-24時間の昼/夜サイクル。
-discoverと保護safehouses、彼らはあなたのゲームを保存し、物資を備蓄するための良い場所としての役割を果たすためにあなたの唯一のチャンスである。
-find、及び燃料車のガス動力ビーターにミニタグボートディーゼル駆動車両の種類を、修理する、ウォーキングはどこでも高速なあなたを得ることはありません!
あなたが構築されたキャンプファイヤーの上に食べ物を調理する、オンとオフランプの点灯やから、環境と-Interact、あなたはあなたの周りのダイナミックな世界に関与している多くの方法があります。
-getは厚いジャングルに(文字通り)失われた、またはそれ以上のオープンサバンナ周辺を散歩。
-Explore容赦のない、しかし一見かわいらしい島。これはファークライのようではありません、あなたは...たくさん死んでしまう。
それは場所の特定の論理略奪保ちながら-A半ランダム産卵システムは、敵と複数のプレイスルー新鮮なピックアップの配置を保持しています。
手保持または魔法のマップまたは成功にあなたをプッシュする矢印-no、それはあなたのすべてだ!
- 非常にHUDに浸漬し、リアリズムに焦点を制限した。

Escape: Sierra Leone


Escape: Sierra Leone is an exploration and survival game created with the Cryengine 3. The game is focused around complete freedom and on interacting with a vibrant and alive world. It takes place on an island chain based loosely off the real life Banana Island chain, off the coast of Sierra Leone. With approximately 21 square kilometers of terrain to explore, fight, survive and escape from. You start with no weapons, no supplies, no idea of where to go, getting those is up to you. The gameplay and style are going to be based loosely off of the mod Escape: Paradise for Crysis 1, you can check that out HERE, if you wish.

Set during the 1997 civil war, the main antagonists are the Revolutionary United Front, a notorious group rebelling against the government. You play on an island chain based loosely off of the real life "Banana Islands". The RUF have occupied these islands and are busy clearing the previous inhabitants out, recruiting who they can, and killing, maiming, or torturing those they can't.

You play as a civilian trying to escape the island. Throughout the game, you are forced to make a series of choices that will eventually lead to you making your escape. Everything from how to approach your attempted escape, to how you interact with other people can have an affect on how everything plays out in the finale. The game is totally open and you are never given "quests" or "objectives" beyond simply escaping. You may have encounters during the game in which you are asked to help someone, but these are completely open, you can fulfill their request, or simply ignore them, or even kill them, if you wish.

There are going to be at least three methods of escape, and a minimum of 12 different endings, influenced by choices you make throughout the game. Both of those numbers are likely to rise as development progresses. The gameplay will be from a first-person perspective, there will be a basic inventory system and you can collect weapons, food, first aid, and other items as you play. Combat will be pretty realistic and very brutal. I'm hoping to have a wounding system with appropriate animations and sound effects for both NPCs and the PC.

Key Features:
-Scavenge the entire island for supplies you need to survive, from a banana to an AK-47. No invisible walls or extra loading screens.
-Engage in vicious and realistic combat... or don't, if you're a sneaky type.
-Using a simple and intuitive 4 slot inventory system, make the hard call which items to keep on you based on your play style.
-Death comes in more forms than bullets, avoid disease, dehydration, starvation, car crashes, wildlife, and of course falls.
-24 hour day/night cycle with a weather system that includes rain of varying strengths, wind, lightning and thunder.
-Discover and protect safehouses, they are your only chance to save your game and serve as a good spot to stockpile supplies.
-Find, fix up and fuel different kinds of vehicles, from a diesel powered mini tugboat to a gas powered beater of a car, walking won't get you anywhere fast!
-Interact with the environment, from turning a lamp on or off, to cooking food on a campfire you built, there are many ways you are involved in the dynamic world around you.
-Get lost (literally) in the thick jungle, or stroll around the more open savannah.
-Explore an unforgiving, although deceptively pretty island. This isn't like Far Cry, you will die... a lot.
-A semi-random spawning system keeps enemy and pickup placement fresh on multiple play-throughs, while keeping loot logical given it's location.
-No hand-holding or magical maps or arrows to push you to success, it's all you!
-Very limited HUD and a focus on immersion and realism.

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